Анкетна карта за измерване удовлетвореността на потребителите на административни услуги в община Добричка

Обществените нагласи и очаквания на гражданите и бизнеса към общинската администрация при административното обслужване и необходимостта от подобряване на бизнес средата налагат ново преосмисляне на политиката в тази област. Общинската администрация не функционира сама за себе си, а заради гражданите, като осигурява качествено административно обслужване чрез спазване на нормативно определените стандарти и отстранявайки максимално условията за корупция. Базирайки се на добрите европейски практики, администрацията следва да поставя като ключов момент в действията си удовлетвореността на потребителя на услугата.

Действията за измерване удовлетвореността на потребителите на административни услуги се ръководят от следните цели:

  • Основана цел на общинската администрация е да подобрява достъпа до административните услуги и да повишава качеството им;
  • Да улесни гражданите и юридическите лица при получаването на информация за видовете административни услуги, за необходимите заявления по образец и регламентираните срокове;
  • Да предостави на заинтересованите граждани професионална консултация за задължителния набор от документи, които осигуряват изпълнението на всяка административна услуга;
  • Въвеждане на механизми за надеждна обратна връзка от клиента и извличане на поука от направените коментари;
  • Да повиши качеството на крайния продукт на видовете административни услуги;
  • Извършване, измерване и публикуване оценките за удовлетвореност на клиентите.

Попълнените Анкетни карти може да изпращате на електронниет адреси, посочени в тях.

БЛАГОДАРИМ ВИ!


АНКЕТНА КАРТА
ЗА ИЗМЕРВАНЕ НА УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ

Вие сте?







1. Приемлив ли е периодът, за който ще бъде извършена услугата?



2. Беше ли Ви предоставена услугата по справедлив и компетентен начин?



3. При възникване на въпрос или неяснота беше ли ви разяснено какво да правите?



4. Беше ли услугата предоставена без грешка?



5. Удовлетворени ли сте от организацията на услугите и качеството на обслужване?



6. Писмената и устната реч беше ли разбираема за вас /например без сложни термини и думи/?



7. Удобно ли е за вас работното време на администрацията?



8. Възползвате ли се от електронните услуги на общината?



9. Смятате ли, че в общинската администрация съществува корупция?



10. Достатъчно бързо и компетентно ли бяхте обслужен(а)?











Намаляване на административната и регулатоната тежест
Към началото на страницата