11.Издаване на удостоверение за постоянен адрес след подаване на заявление за заявяване или за промяна на постоянен адрес

Нормативно основание:

  • Закон за гражданската регистрация - чл. 95 и чл. 98        
  • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 8
  • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението (Издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството и министъра на правосъдието, обн., ДВ, бр. 37 от 15.05.2012 г.) – чл. 22, ал. 2

Необходими документи за извършване на услугата:

  • Искане по образец;
  • Документ за самоличност;
  • Документи по чл.92 от ЗГР/документ за собственост;документи за ползване на имота за жилищни нужди, включително договор за предоставяне на социална услуга от резидентен тип и договор за настаняване в специализираните институции;
  • други документи, доказващи собствеността или ползването на имота/;
  • Нотариално заверено пълномощно при упълномощаване или съдебно удостоверение по реда на АПК, ГПК и НПК

Място за извършване на АУ (общински център/кметство/км.наместничество): общински център

Срок за извършване на услугата: 3 дни/1 ден

Такса/цена за извършване на услугата: 2 лв./4 лв.


Прикачени файлове



Намаляване на административната и регулатоната тежест
Към началото на страницата