Хронология № O-12062018-233 Дата и час на публикуване: 12.06.2018 17:03
Обществена поръчка: ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА
Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж, ДПЛД с. Опанец, обществена трапезария за потребители по проект „ Осигуряване на топъл обяд 2016- 2020 година“ по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, ДГ на територията на Община Добричка по обособени позиции
Хронология
-
02.11.2021 11:41
Информация за датата и основанието за приключване или за прекратяване на договорите
Обявление за приключен договор за ОП 7
-
13.10.2021 14:49
Информация за датата и основанието за приключване или за прекратяване на договорите
Обявление за приключени договори
-
09.10.2018 13:32
Договорите за обществени поръчки заедно със задължителните приложения към тях
Обявление за възложена поръчка - доставка на хранителни продукти
-
09.10.2018 13:23
Договорите за обществени поръчки заедно със задължителните приложения към тях
Обявление за възложена поръчка - доставка на хранителни продукти
-
23.08.2018 17:13
Протоколите и докладите на комисиите за провеждане на процедурите заедно с приложенията към тях
Протокол 2
-
23.08.2018 17:04
Протоколите и докладите на комисиите за провеждане на процедурите заедно с приложенията към тях
Протокол 3
-
23.08.2018 17:01
Протоколите и докладите на комисиите за провеждане на процедурите заедно с приложенията към тях
Доклад
-
23.08.2018 16:58
Решение за избор на изпълнител
Решение за избор на изпълнител
-
02.08.2018 11:31
Съобщение
Съобщение относно отваряне и оповестяване на ценови предложения на участници
-
25.07.2018 13:46
Протоколите и докладите на комисиите за провеждане на процедурите заедно с приложенията към тях
Протокол 1