Обществените нагласи и очаквания на гражданите и бизнеса към общинската администрация при административното обслужване и необходимостта от подобряване на бизнес средата налагат преосмисляне на политиката в тази област. Общинската администрация не функционира заради гражданите и като осигурява качествено обслужване чрез спазване на нормативно определените стандарти, отстранявайки максимално условията за корупция. Базирайки се на добрите европейски практики, администрацията следва да поставя като ключов момент в действията си удовлетвореността на потребителя на услугата.
Действията за измерване удовлетвореността на потребителите целят:
- Общинската администрация да подобри достъпа до административните услуги и да повишава качеството им;
- Да улесни гражданите и юридическите лица при получаването на информация за административните услуги, необходимите заявления по образец и регламентираните срокове;
- Да предостави на гражданите професионална консултация за документите, с които осигурява изпълнението на всяка административна услуга;
- Да въведе механизми за надеждна обратна връзка с клиента;
- Да повиши качеството на крайния продукт на видовете административни услуги;
- Да проучи и публикува оценките за удовлетвореност на клиентите;
Попълнените анкетни карти може да изпращате на електронните адреси, посочени в тях.
БЛАГОДАРИМ ВИ!