На 14.07.2016 г. стартира изпълнението на проект „Създанане на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда в община Добричка

 

СЪЩНОСТ НА ПРОЕКТА

 

Създаване на Център за почасово предоставяне на услуги  на лица с увреждания и възрастни хора над 65 години, които са в пълна или частична невъзможност да се самообслужват в къщи, подобряване на достъпа им до основни социални и здравни  услуги и постигане на независимост и социална интеграция.

 

ПЕРИОД НА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИТЕ: 15.08.2016 г. – 14.02.2018 г.

 

ЦЕЛЕВИ ГРУПИ ПО ПРОЕКТА:

ПОТРЕБИТЕЛИ:

ü  лица с  с увреждания /в т.ч. и деца/ и лица над 65 годишна възраст с невъзможност в самообслужването;

ü  част от лицата от приключилата процедура „Нови алтернативи“

ü  минимум 70 потребителя

 

ДОСТАВЧИЦИ НА УСЛУГИТЕ – 46 ЛИЦА:

ü  технически сътрудник – 1 лице;

ü  шофйор – 1 лице

ü  експерт „човешки ресурси“ – 1 лице;

ü  експерт „психо-социална подкрепа“ – 1 лице

ü  социален консултант – 1 лице;

ü  медицинска сестра – 2 лица;

ü  личен асистент – 26 лица;

ü  социален асистент – 8 лица;

ü  домашен помощник – 10 лица.

 

 

ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ:

1.Кандидати за екип на центъра – 30.06.2016 г. – 08.07.2016 г.

2.Кандидати за доставчици на услугите: за позициите „личен асистент“, „социален асистент“, „домашен помощник“, „технически сътрудник“ и „шофьор“ – 14.07.2016 г. – 22.07.2016 г.

3.Кандидати за потребители: 14.07.2016 г. – 22.07.2016 г.

 

Необходими документи за потребители:

Заявление образец

Методика за подбор

Необходими документи за доставчици на услугите:

Заявление образец

Декларация за ползване на лични данни образец

Декларация за поверителност на лични данни образец

Методика за подбор

Прикачени файлове

Array ( [0] => Array ( [id] => 1459 [lid] => all [title] => Съобщение относно стартирането на проект „Създанане на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда в община Добричка“ по схема „Независим живот“ [description] => [relation_id] => 641 [ord] => -112 [src] => files/info_pages/saobshtenie_start_proekt.docx [type] => doc [hidden] => 0 [size] => 82281 [date] => 0000-00-00 ) [1] => Array ( [id] => 1484 [lid] => all [title] => Покана [description] => [relation_id] => 641 [ord] => -112 [src] => files/info_pages/Pokana_eksperten_ekip.doc [type] => doc [hidden] => 0 [size] => 99840 [date] => 0000-00-00 ) [2] => Array ( [id] => 1485 [lid] => all [title] => Заявление [description] => [relation_id] => 641 [ord] => -112 [src] => files/info_pages/zaqvlenie_obrazec.doc [type] => doc [hidden] => 0 [size] => 63488 [date] => 0000-00-00 ) [3] => Array ( [id] => 1486 [lid] => all [title] => Декларация лични данни [description] => [relation_id] => 641 [ord] => -112 [src] => files/info_pages/Deklaracia_lichni_danni.doc [type] => doc [hidden] => 0 [size] => 60416 [date] => 0000-00-00 ) [4] => Array ( [id] => 1487 [lid] => all [title] => Декларация поверителност [description] => [relation_id] => 641 [ord] => -112 [src] => files/info_pages/Deklaracia_poveritelnost.doc [type] => doc [hidden] => 0 [size] => 60928 [date] => 0000-00-00 ) [5] => Array ( [id] => 1519 [lid] => all [title] => ПРОТОКОЛ ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ [description] => [relation_id] => 641 [ord] => -112 [src] => files/info_pages/Protokol_personal.doc [type] => doc [hidden] => 0 [size] => 93184 [date] => 0000-00-00 ) [6] => Array ( [id] => 1520 [lid] => all [title] => Списък на кандидат-потребители в низходящ ред според крайната оценка на потребностите им от почасови услуги [description] => [relation_id] => 641 [ord] => -112 [src] => files/info_pages/Spisak_potrebiteli-za_saita.doc [type] => doc [hidden] => 0 [size] => 275968 [date] => 0000-00-00 ) [7] => Array ( [id] => 1558 [lid] => all [title] => Покана за пресконференция [description] => [relation_id] => 641 [ord] => -112 [src] => files/info_pages/Informacia_za_preskonferencia_1.doc [type] => doc [hidden] => 0 [size] => 61952 [date] => 0000-00-00 ) [8] => Array ( [id] => 1971 [lid] => bg [title] => Информация за проведена пресконференция [description] => [relation_id] => 641 [ord] => -112 [src] => files/info_pages/Informacia_za_preskonferencia.doc [type] => doc [hidden] => 0 [size] => 66048 [date] => 0000-00-00 ) [9] => Array ( [id] => 2047 [lid] => bg [title] => презентация за пресконференция [description] => [relation_id] => 641 [ord] => -112 [src] => files/info_pages/_2.ppt [type] => powerpoint [hidden] => 0 [size] => 902656 [date] => 0000-00-00 ) [10] => Array ( [id] => 2343 [lid] => bg [title] => ПОКАНА ЗА ПРЕСКОНФЕРЕНЦИЯ [description] => [relation_id] => 641 [ord] => -112 [src] => files/info_pages/Pokana_za_preskonferencia.doc [type] => doc [hidden] => 0 [size] => 62464 [date] => 0000-00-00 ) [11] => Array ( [id] => 2348 [lid] => bg [title] => Информация във връзка с проведена пресконференция по проект BG05M9OP001-2.002-0262 –С01 “Създаване на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда в община Добричка”, [description] => [relation_id] => 641 [ord] => -112 [src] => files/info_pages/Informacia_za_preskonferencia1.doc [type] => doc [hidden] => 0 [size] => 67072 [date] => 0000-00-00 ) ) 1
предишна
  • Стожер
    6° C
    облачно
  • Победа
    6° C
    облачно
  • Карапелит
    6° C
    предимно облачно
  • Овчарово
    6° C
    облачно
  • Ведрина
    6° C
    облачно
следваща
#
#
Нагоре