Обявление
За подбор на свободно работно място за длъжността Младежки медиатор, свързана с изпълнение на Национална програма „Активиране на неактивни лица“.
I. Минимални изисквания за заемане на длъжността
- да бъдат регистрирани като безработни;
- да притежават висше образование по специалности в областта на педагогическите, хуманитарните, социалните и стопански науки
- да притежават умения за работа с персонален компютър – MS Office / Word, Excel/, електронна поща, интернет.
Допълнителни знания и умения:
- да притежават знания за законодателната уредба в областите на заетостта, образованието, обучението на възрастни и социалното подпомагане;
- да притежават знания за програми и насърчителни мерки за заетост и обучение, финансирани от държавния бюджет и за Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ в посочените области.
- да притежават способност за планиране и организиране на дейността;
- да притежават умения за самостоятелна работа и работа в екип;
- да притежават аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежават добри комуникативни умения.
Основни дейности и задължения:
- посредничи между неактивните младежи, обект на Програмата и институциите, които предоставят подходящите социални, здравни, образователни и др. услуги, допълващи по ефективен начин посредническите услуги, предоставяни от Дирекция „Бюро по труда“;
- работи съвместно с експерти от други институции и предлага пакет о услуги, които в максимална степен удовлетворяват индивидуалните потребности на съответното безработно лице;
- информира и консултира за подходящите работни места и/или включване в програми и мерки за заетост и обучение на младежи;
- работи активно на различни места, на местно ниво като средища за събиране на млади хора – читалища, библиотеки, кафенета и др.
- организира ( самостоятелно или съвместно със служители от ДБТ, както и в сътрудничество с НПО, работещи за/с младежи като Младежките информационно-консултантски центрове (МИКЦ), доброволчески младежки организации и др.) за идентифициране на групите младежи до 29 г.,които не работят, не учат и не са регистрирани в ДБТ, неактивни, в т.ч. обезкуражени лица и техните потребности;
- събира информация и провежда неформални срещи – индивидуални и групови с цел формиране на тяхното активно поведение на пазара на труда, по въпроси свързани със заетостта, професионалното обучение, информиране и консултиране;
- информира и консултира младежи до 29 г.,които не работят, не учат и не са регистрирани в ДБТ, относно законовите разпоредби касаещи статута на заетите, безработните, неактивните – техните права и задължения, възможности за трудова реализация и насочване на лицата към активно поведение на пазара на труда ( към ДБТ, училища, центрове за професионално обучение, частни трудови борси, агенции за временна заетост и др.)
- сътрудничи с представители на местната власт, училища, работодатели, НПО и установяване на контакти и работа с младежи до 29 г.,които не работят, не учат и не са регистрирани в ДБТ;
- участва в изграждането и в дейността на мрежи за сътрудничество между заинтересованите институции / училища/ НПО за по-ефективна комуникация и работа за реализиране на различни хоризонтални политики, отнасящи се за младежи до 29 г.,които не работят, не учат и не са регистрирани в ДБТ;
- работи индивидуално и групово с бенефициентите и предоставя съвети и помощ на безработните, които имат нужда от помощ за търсене и намиране на работа с цел включването им в заетост и обучение в съответствие с индивидуалните им потребности: помощ при изготвяне и редактиране на автобиография, запознаване с различни техники за търсене на работа, избор на подходящо обучение;
Длъжността се заема по трудово правоотношение с работно време 8 часа.
Основно месечно възнаграждение580 лв. и допълнителни възнаграждения по минимални размери, установени в Кодекса на труда и в нормативните актове по неговото прилагане.
Срок на договора: до 31.12.2017г.
Място на работа за длъжността Младежки медиатор е в община Добричка.
II. Подборът ще се проведе на два етапа:
- допускане по документи, съгласно посочените минимални изисквания;
- интервю с допуснатите кандидати.
- Информация за допуснатите кандидати до интервю ще бъде изнесена на електронната страница на община Добричка.
II I. Документи за кандидатстване:
- Заявление за участие в подбора – по образец;
- Декларация – по образец;
- Автобиография – Europass формат;
- Ксерокопия на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и/или правоспособност;
- Копие от трудова книжка и/или служебна бележка, удостоверяващ осигурителен стаж.
Документите се подават до община Добричка, ул. „Независимост“ № 20 в центъра за услуги и информация на първия етаж стая № 105.
Срок за подаване на документите: 10 дни от датата на публикуване на съобщение на електронната страница на община Добричкаи информационното табло.
Информация за класираните кандидати ще бъде изнесена на електронната страница на общината и информационното табло.
IV.Условия за допустимост:
До разглеждане ще бъдат допуснати само подадените в срок заявления, които са попълнени по приложените образци и към тях са приложени необходимите документи.
До интервю ще бъдат допуснати кандидатите, чиито документи отговарят на минималните изисквания за заемане на длъжността.