Община Добричка в качеството си доставчик на социална услуга „Дом за пълнолетни лица с деменция“ ОБЯВЯВА ПОДБОР

31.03.2017

На кандидати за длъжността  :

СОЦИАЛЕН РАБОТНИК–на трудов договор , пълно работно време , при  условията  на 8 часов работен ден в петдневна работна седмица.

I.                   Основни задължения:

1.        Организира приемането, настаняването и изписването на лицата от социалното заведение.Води книгата за движение на лицата.

2.        Води личните дела на настанените лица , които се съхраняват до 5 години след смъртта на лицето, като за това периодично проверява, изисква и снабдява със задължителните документи личното дело, съгласно действащата нормативна уредба.

3.        Изготвя индивидуални планове за социална работа с домуващите, след обсъждането им в екип и ги актуализира на всеки шест месеца.

4.        Изготвя годишен и месечен план за социална работа.

5.        Урежда  въпросите свързани с пенсиите на настанените лица , относно отпускане, прехвърляне от един адрес на друг или актуализирането им.

6.        Поддържа регулярни контакти и кореспондира с близките, като ги информира за състоянието на лицата.

7.        Представя пред ТЕЛК, НЕЛК при необходимост документацията за определяне на група инвалидност или за отпускане на помощни средства по Наредба 2.

8.        Представя Решения на ТЕЛК, придружени с молба пред НОИ за отпускане на пенсия.

9.        Представя пред Настойническия съвет по постоянно местожителство на настаненото лице съответните документи за учредяване на настойничество или попечителство.

10.    Участва в изготвянето на седмичното меню.

11.    Води част от задължителната документация- протоколната книга  за заседания на Комисията за проучване на потребностите на домуващите,  изготвя  протоколите за отчитане и разпределение на направените разходи от личните средства на домуващите, партидна книга., отговаря за навременното внасяне на остатъка от лични средства .

12.    Организира честване на лични, национални и религиозни празници в Дома като ги включва в плановете за социална работа.

II.                Изисквания за заемане на длъжността:

1.      Образователна степен – висше образование със специалност“ Социални дейности“; „Социална педагогика“, „Социален мениджмънт“; „Социална администрация“

2.      Професионален опит-  не се изисква, но ако има такъв в сферата на социалните услуги е предимство ;

3.      Да познава нормативната уредба в областта на социалните услуги.

           Да имат практически опит в работата с  възрастни лица с увреждания.

4.      Компютърни умения

Необходими документи за кандидатстване :

1.Писмено заявление за участие по образец /Приложение1/;

2.Автобиография /Европейски формат/;

3.Копие от документ за  компютърна грамотност ;

4.Копие от документ за придобита образователна степен;

5.Копие от документ , удостоверяващ продължителността на професионален опит(ако има такъв);

7.Копия от документи  удостоверяващи допълнителни квалификации( ако има такива) .

 

 

Начин за провеждане на подбор :

1.Първи етап – разглеждане и проверка на подадените документи за съответствие с обявените изисквания за съответната длъжност.

2.Втори етап – интервю с допуснатите кандидати.

 

Място и срок за подаване на документите:

Документите се подават лично на следния адрес : гр.Добрич , ул.Независимост“ № 20

Информационен център , всеки ден от 8.00 до 17.00 ч.

За контакти : телефон  0885 38 38 43 - Е.Димитрова – Директор на ДПЛД село Опанец

Краен срок за подаване на документите – до 17.00 ч. на  10.04.2017г.

Общодостъпно място , на което ще се обявяват списъците :

Информационно табло на входа на Община Добричка на адрес ул.“Независимост „№ 20

Както и на интернет страницата на Община Добричка :www.dobrichka.bg

предишна
  • Стожер
    3° C
    облачно
  • Победа
    3° C
    облачно
  • Карапелит
    2° C
    облачно
  • Овчарово
    3° C
    облачно
  • Ведрина
    3° C
    облачно
следваща
#
Нагоре