Обява за набиране на персонал в общностен център с.Стефаново
10.10.2023МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦИАЛНАТА ПОЛИТИКА
Програма „Развитие на човешките ресурси“
Община Добричка в качеството си на бенефициент по проектBG05М9ОР001-2.004-0021„Бъдеще за децата в община Добричка ”, със сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.003-0149-C01с Министерство на труда и социалната политика, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.003„Социално включване и равни възможности “, финансиран по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 г., съфинансирана от Европейския съюз
ОБЯВЯВА ПОДБОР
за набиране на персонал в Общностен Център с.Стефаново по Проект по Проект“Бъдеще за децата в община Добричка“ за следните услуги:
- Услуги за ранно детско развитие от 0-7г.възраст;
- Ранна интервенция на уврежданията на деца 0-7 г. и работа с тях;
- Предоставяне на патронажна грижа за деца 0-3 г. ;
- Предоставяне на превантивни и подкрепящи услуги в общността за деца и младежи до завършване на средно образование, но не повече от 20-г. възраст.
- Здравна профилактика и превенция, повишаване на здравната култура на децата.
1.Педиатър–на трудов договор, непълно работно време 0.5бр. , при работа по график, за 19 месеца.
Основни задължения - установява здравния статус на детето, организира имунизации в сътрудничество с личните лекари, извършва преглед и диагностика на психомоторното развитие, съдейства за профилактика на детските заболявания, провежда консултация с родители, провежда обучения по здравословно хранене, общото здравословно състояние на детето, подпомага родителите за изграждане на навици за здравна профилактика и спазване на хигиенни норми; поддържа контакти с лични лекари, насочващи децата в риск към услугите по ранна интервенция;
Изисквания за заемане на длъжността:
образователна степен– висше образование със специалност“ Педиатрия“;
професионален опит- минимален - 1 година като педиатър.
2.Медицинска сестра- на трудов договор, непълно работно време- 0,5бр., за 19 месеца.
Основни задължения- подпомага дейността на педиатъра при осъществяване на консултативните прегледи на децата, като работи под негово ръководство; Идентифицира случаите, организира и провежда здравни консултации и подкрепа на родители на децата.Организира и провежда мобилна работа в дома на потребителите. Създава и поддържа база данни.
Изисквания за заемане на длъжността :
образователна степен- „Бакалавър“ или средно специално медицинско образование – Мед.сестра, акушерка, медицински фелдшер ; детски профил - се счита за предимство.
професионален опит– минимален- 1 година в сферата на здравеопазването.
3.Медиатор–-1бр. на пълно работно време, при работа по график, за 19 месеца.
Основни задължения- провежда работа на терен, идентифицира случаи, установява първоначален контакт с представители на целевите групи, мотивира за редовно посещение на услугата;работа със семействата за мотивиране за редовно посещение на услугите; разпространение на информационни материали; придружаване на потребители до услугите.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен– основно или средно образование ;
Да познават местните уязвими общности в Община Добричка, техните културни особености, език и традиции;
Да имат практически опит в работа с уязвими деца и семейства ;
Да познават спецификата на социалната работа .
Постоянен или настоящ адрес в Община Добричка /района на село Стефаново/ , се счита за предимство. Родители на деца с увреждания могат да кандидатстват.
4 Логопед – 0,5 бр,на трудов договор, на непълно работно време, при работа по график , за 19 месеца.
Основни задължения– Идентифицира говорните възможности на децата от целевата група и прилага професионални логопедични методи за преодоляване на говорните дефицити. Оказва помощ на семействата на деца със забавяне в езиково-говорното развитие или нарушения в комуникацията; Работи за развиване на комуникативни способности на детето, формиране на средства за общуване с близкото му обкръжение с връстници и възрастни в общността.
Изисквания за заемане на длъжността :
Образователна степен - „Бакалавър“ - професионално направление – „Логопедия“.
Професионален опит– минимален – 1 година като логопед.
5. Психолог—1 бройка на трудов договор, на пълно работно време, при работа по график , за 19 месеца.
Основни задължения:Установява потребностите и дефицитите на децата със специални нужди извършва оценка на социално-емоционалното и познавателно развитие на детето и взаимодействието дете-родител; психологическа подкрепа на семейството, консултира индивидуално родителите и води родителските групи за взаимопомощ и подкрепа.
Изисквания за заемане на длъжността :
Образователна степен– Бакалавър/Магистър с професионално направление – „Психология“.
Професионален опит– минимален - 1 година в областта на психологията.
Да имат практически опит за работа с деца с увреждания .
6.Специален педагог -1бр. на трудов договор, на пълно работно време, при работа по график, за 19 месеца.
Основни задължения- Осъществява взаимодействие с родителите на децата ,бъдещите учители, участва в разработване на индивидуални планове, провежда индивидуални занимания с деца с увреждане. Изгражда и развива умения за социално включване на децата с увреждания като прилага присъщите за тях способности за творчество и опознаване на света чрез игрови занимания обучения и други.
Изисквания за заемане на длъжността :
Образователна степен- „Бакалавър“ - професионално направление „специална педагогика“.
Професионален опит – минимален – 1 година практически опит за работа с деца с увреждания .
7.Социален работник –2 бройки на трудов договор, на пълно работно време, при работа по график, за 19 месеца.
Основни задължения Консултира и информира за социални права и облекчения; информира и ги свързва с организации оказващи помощ и услуги в общността; участва в оценката на реалните потребности на семейството от финансова, материална и друга подкрепа.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен- Бакалавър/Магистър с професионално направление - социални дейности, социална педагогика, здравен или социален мениджмънт, социална работа с деца и семейства или друго направление със социална насоченост.
Професионален опит– 1 година в областта на социалната и/или здравна дейност .
Да познава нормативната уредба в областта на закрилата на детето, социално подпомагане социалните услуги и други нормативни документи в социалната и здравна сфера.
8. Рехабилитатор/кинезитерапевт– на граждански договор 40ч.месечно, но не повече от 760 часа за целия срок на проекта .
Основни задължения- Провежда рехабилитационен процес с оглед максимално развитие на физическия потенциал на децата с цел бъдеща реализация и интеграция в обществото. Оказва помощ за семействата за деца с двигателни нарушения или с риск от развитие на децата; развиване на двигателни умения, повишаване на независимото функциониране в ежедневието, профилактика на двигателните умения, повишаване на независимото функциониране в ежедневието, профилактика на вторичните нарушения дава препоръки за адаптиране на средата към специалните нужди на детето , както и помага при избора и осигуряване на помощни средства.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен– Завършена образователна степен “ Бакалавър“, професионално направление - рехабилитация /кинезитерапия .
Професионален опит - Да имат практически опит за работа с деца с увреждания.
9. Гинеколог – на граждански договор 40ч.месечно, но не повече от 760 часа за целия срок на проекта .
Основни задължения–домашни посещения на бременни жени и семейства с деца до 3 г.; практически насоки за здравето, кърменето и храненето, стимулиране развитието на децата и други свързани с позитивното родителство. Информиране и консултиране.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен– завършена образователна степен магистър със специалност „Гинекология”;
Професионален опит – да имат професионален опит не по-малък от 1 година в областта на здравните дейности, като гинеколог.
10. Акушерка– на граждански договор 40ч.месечно, но не повече от 760 часа за целия срок на проекта .
Основни изисквания:Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете; Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с бъдещи родители; работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали на здравна тематика; Участва при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, създава и поддържа база данни.
Образователна степен- завършена образователна степен професионален бакалавър или средно специално медицинско образование – акушерка;
Професионален опит –да имат професионален опит не по-малък от 1 година в областта на здравните дейности, като акушерка.
11. Стоматолог – на граждански договор 40ч.месечно, но не повече от 760 часа за целия период на проекта .
Основни изисквания - установява здравния статус на децата, извършва профилактични стоматологични прегледи и диагностика, насочва към зъболекар, обучава децата и техните родители в основни правила за поддържане на добра устна хигиена; Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен–завършена образователна степен магистър със специалност „Стоматология“.
Професионален опит –минимален 2 години като зъболекар.
12. Ръководител в Общностен център с.Стефаново -1 бройка на трудов договор, на пълно работно време, за 19 месеца.
Основни задължения– Ръководи и организира работата на Центъра. Координира екипите на отделните услуги по проекта. Изготвя графици за предоставяне на услугите, следи за работата на специалистите и отчита тяхната работа. Поддържа база данни на потребителите. Извършва методическа подкрепа на специалистите. Проучва и анализира потребностите на потребителите, участва в мултидисциплинарен екип и съгласува индивидуалните планове на потребителите по проекта. Разработва информационни материали и участва в кампании, във връзка с набиране на потребители.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен – висше образование– Бакалавър с професионално направление „Социални дейности“, „Социална педагогика“, „Здравен и социален мениджмънт“, „Социална работа с деца и семейства“или друго направление със социална насоченост.
Професионален опит - не по- малък от 1 година в областта на социалната и здравна сфера.
13. Шофьор на автобус 11места– 1бройка на трудов договор, на пълно работно време, за 19 месеца.
Основни изисквания: отговаря за повереното му транспортно средство; за безопасния превоз на пътниците и други.
Образователна степен: средно образование и свидетелство за управление на МПС категория Dи /или D1.
Професионален опит:- 2 години като шофьор на микробус.
14. Хигиенист в Общностен център с.Стефаново – 0.5бр. на непълно работно време, за 19 месеца.Посочената длъжност може да се съвместява с длъжността „Медиатор“ по проекта.
Образователна степен: основно или средно образование
Професионален опит:не се изисква.
Постоянен или настоящ адрес в Община Добричка /района на село Стефанов/ се счита за предимство.
Основни задължения:отговаря за поддържане на хигиенните норми на помещенията и дворните пространства.
15. Медиатор– 0.5бр. на трудов договор, на непълно работно време. Посочената длъжност може да се съвместява с длъжността „Хигиенист“ по проекта .
Основни задължения- провежда работа на терен, идентифицира случаи, установява първоначален контакт с представители на целевите групи, мотивира за редовно посещение на услугата.работа със семействата за мотивиране за редовно посещение на услугите; разпространение на информационни материали; придружаване на потребители до услугите.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен– основно или средно образование ;
Да познават местните уязвими общности в Община Добричка, техните културни особености , език и традиции;
Да имат практически опит в работа с уязвими деца и семейства ;
Да познават спецификата на социалната работа .
Постоянен или настоящ адрес в Община Добричка /района на село Стефанов/ се счита за предимство.
16. Медиатор– 0.5бр. на трудов договор, на непълно работно време, за района на с Одърци, Батово, Пчелино.
Основни задължения- провежда работа на терен, идентифицира случаи, установява първоначален контакт с представители на целевите групи, мотивира за редовно посещение на услугата.работа със семействата за мотивиране за редовно посещение на услугите; разпространение на информационни материали; придружаване на потребители до услугите.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен – основно или средно образование ;
Да познават местните уязвими общности в Община Добричка, техните културни особености , език и традиции;
Да имат практически опит в работа с уязвими деца и семейства ;
Да познават спецификата на социалната работа .
Постоянен или настоящ адрес в Община Добричка /района на село Одърци, Батово, Пчелино/ , се счита за предимство. Родители на деца с увреждания могат да кандидатстват.
Необходими документи за кандидатстване :
1.Писмено заявление за участие по образец /Приложение1/;
2.Автобиография /Европейски формат/- /Приложение 2/;
3.Копие от документ за компютърна грамотност /ако е приложимо/
4.Копие от документ за придобита образователна степен;
5.Копие от документ , удостоверяващ продължителността на професионален опит,
6.Копие от лична карта – за справка .
7.Копие от Сертификат за завършен курс –/ако е приложимо/.
Начин за провеждане на подбор :
1.Първи етап – разглеждане и проверка на подадените документи за съответствие с обявените изисквания за съответната длъжност.
2.Втори етап – интервю с допуснатите кандидати.
Място и срок за подаване на документите:
Документите се подават лично на следния адрес :гр.Добрич , ул.Независимост“ № 20
Информационен център , всеки ден от 8.00 до 17.00 ч.
За контакти : телефон 058/600889 П.Кирчева – Ръководител на проект
Краен срок за подаване на документите – до 17.00 ч. на 18.10.2023 г.
Интернет страницата на Община Добричка :www.dobrichka.bg