Нормативно основание: Закон за гражданската регистрация - чл. 96; чл. 99
Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация – Раздел ІІ
Необходими документи за извършване на услугата:
-
1.Заявление по образец.
-
2.Документ за самоличност;
-
3.Нотариално заверено пълномощно при упълномощаване или съдебно удостоверение по реда на АПК, ГПК и НПК.
-
4.Документ за собственост/документи за ползване на имота за жилищни нужди, включително договор за предоставяне на социална услуга от резидентен тип и договор за настаняване в специализираните институции/ други документи, доказващи собствеността или ползването на имота.
-
5. Писмено съгласие на собственик, когато заявителят не е собственик или живеят във фактическо съжителство, чрез декларация по образец – ако е приложимо.
-
6. Настанителна заповед или договор за наем за извършване на адресна регистрация на лица, настанени в държавни или общински жилища.
-
7. Протокол от комисия по чл. 92, ал. 8
Място за извършване на АУ : Кметства и населени места с кметски наместник
Срок за извършване на услугата: До 3 дни
Такса/цена за извършване на услугата: 3 лв.