ОБЯВА - община Добричка търси да назначи експерт "Общинска собственост"
02.08.2017ОБЯВА
Община Добричка търси да назначи
Експерт „Общинска собственост“
I. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността
· Кратко описание на длъжността: Участвува в разработването и провеждането на общинската политика и стратегия по стопанисването на общинската собственост. Организира дейностите по търгове, конкурси, предоставяне на особено право на ползване на общински обекти. Организира и води регистър, актува, деактува и упражнява надзор по промените в общинската собственост. Организира продажбата на общински имоти, ликвидирането на съсобствеността и замяна между общината и физически или юридически лица и издаването на документи на граждани във връзка със Закона за собствеността. Проучва и предлага отговори и решения на постъпили молби, жалби, сигнали, предложения на кметове и граждани. Следи и пряко участвува в изпълнението на решенията на общинския съвет свързани с общинската собственост;
· Изисквана минимална степен за завършено образование: бакалавър
· Професионална област: стопански, административни и технически науки в обхвата на функциите на дирекцията – икономика, финанси, публична администрация, стопанско упраление, право, строителен инженер.
· Професионален опит: не се изисква.
· Допълнителни умения и квалификация:
- Познаване на нормативната уредба, касаеща собствеността – Закон за общинската собственост; Закон за собствеността и ползването на земеделските земи; Закон за държавната собственост; Правилник за прилагане на закона за държавната собственост, Закон за собствеността, Административнопроцесуален кодекс и др. ;
- Компютърни умения – MS office (Excel иWord – много добро ниво); Internet;
· Допълнителни умения, носещи предимство на кандидата: професионален опит; професионален опит при работа в общинска или държавна администрация; способност да разчита устройствени планове и инвестиционни проекти.
II. Начин на провеждане на подбор на кандидатите
· Подбор по документи
· Интервю
III. Документи за кандидатстване
· Заявление по образец
· Автобиография – CV формат;
· Копие от документ за придобита образователна степен;
· Копие от документи удостоверяващи професионален стаж – ако има;
· Копия от документи в подкрепа на изложеното в автобиографията –допълнителна квалификация и др. – по лична преценка.
Документите за кандидатстване се подават в стая 105 на общинската администрация, гр.Добрич, ул. „Независимост“ № 20 в срок до 16 август 2017год.