ОБЯВЛЕНИЕ
за длъжността
Община Добричка обявява свободно работно място за длъжността Главен експерт „Обществени поръчки и инфраструктура” в дирекция „Устройство на територията, строителство, общинска собственост, приватизация и опазване на околната среда“
I. Място и характер на работата
Основна целна длъжността е подпомагане провеждането политиката на общината в сферата на: социалната и техническата инфраструктура.
Области на дейност: Планиране, подготовка и провеждане на обществени поръчки в сферата на дейността на Дирекцията; Планиране, организация и координация на дейности в сферата на социалната и техническата инфраструктура в рамките на дейността на Дирекцията; Организация и координация на дейностите на общината по прилагането на приложимите нормативни актове.
Преките задължения на главния експерт включват: Организира и предприема действия за изпълнение на програми на общината; Участва в изработването на план на обществените поръчки. Изготвя, в съответствие с нормативните изисквания документи и документация по възлагане на обществени поръчки. В качеството си на отговорно лице по обществена поръчка изпълнява всички действия в съответствие с изискванията на Вътрешните правила, ЗОП и ППЗОП, и при прилагане на специфичните нормативни изисквания за конкретния предмет на поръчката. Изпълнява и участва в изпълнението на административни услуги, свързани с областите на дейност. Изработва и координира изработването на справки и информации касаещи поддръжката, ремонтите и строителство на съответните инфраструктурни обекти. Разработва и предлага проекти на ИАА, доклади, инструкции, становища и други относно дейността и работата на дирекцията. Установява административни нарушения
Място на работа:административната сграда на общината в гр.Добрич и територията на община Добричка
II. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността
- Изисквана минимална степен за завършено образование: бакалавър
- Професионална област: технически, природни или стопански науки.
-
Допълнителни умения и квалификация:
- Познаване на нормативната уредба за възлагане на обществени поръчки;
- Познаване на нормативната уредба, касаеща обществените отношения при изграждането и стопанисването на водоснабдителната инфраструктура;
- Компютърни умения – MS office (Excel иWord– много добро ниво); Internet;
- Допълнителни умения, носещи предимство на кандидата: професионален опит при работа в общинска или държавна администрация; професионален опит, свързан с подготовка на документация за обществени поръчки (като възложител или участник), работа с ЦАИС.
III. Начин на провеждане на конкурса
- Решаване на тест
- Интервю.
IV. Документи за кандидатстване
- Заявление по образец
- Копие от документ за придобита образователна степен;
- Копия от документи, доказващи професионален стаж;
- По лична преценка - копия от документи, доказващи опит, допълнителна квалификация и други.
Документите за кандидатстване се подават в стая 105 на общинската администрация, гр.Добрич, ул. „Независимост“ № 20 в срок до 5 февруари 2024 година. Длъжностна характеристика може да се получи от стая 115.
Приложения: Заявление и Списък на нормативна уредба