ОБЯВА

за свободно работно място за длъжността 

Главен експерт „Обществени поръчки и инфраструктура“

       I.  Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността

  • Кратко описание на длъжността:

Основна целна длъжността е подпомагане провеждането политиката на общината в сферата на: социалната и техническата инфраструктура.

Области на дейност: Планиране, подготовка и провеждане на обществени поръчки в сферата на дейността на Дирекцията; Планиране, организация и координация на дейности в сферата на социалната и техническата инфраструктура в рамките на дейността на Дирекцията; Организация и координация на дейностите на общината по прилагането на приложимите нормативни актове.

Преките задълженияна главния експерт включват Организира и предприема действия за изпълнение на програми на общината; Участва в изработването на план на обществените поръчки. Изготвя, в съответствие с нормативните изисквания документи и документация по възлагане на обществени поръчки. В качеството си на отговорно лице по обществена поръчка изпълнява всички действия в съответствие с изискванията на Вътрешните правила, ЗОП и ППЗОП, и при прилагане на специфичните нормативни изисквания за конкретния предмет на поръчката. Изпълнява и участва в изпълнението на административни услуги, свързани с областите на дейност.

  • Място на работа: административната сграда на общината в гр.Добрич и територията на община Добричка
  • Изисквана минимална степен за завършено образование: бакалавър
  • Професионална област: технически, природни или стопански науки;
  • Професионален опит: 2 години
  • Допълнителни умения и  квалификация:

- Познаване на нормативната уредба за възлагане на обществени поръчки;

- Познаване на нормативната уредба, касаеща обществените отношения при изграждането и стопанисването на водоснабдителната инфраструктура;

-  Компютърни умения – MS office (Excel и Word – много добро ниво); Internet;

  • Допълнителни умения, носещи предимство на кандидата: професионален опит при работа в общинска или държавна администрация; професионален опит, свързан с подготовка на документация за обществени поръчки (като възложител или участник), работа с ЦАИС.

       II. Подбор на кандидатите  -  чрез събеседване

       III. Документи за кандидатстване

  • Заявление по образец
  • Автобиография – CVформат;
  • Копие от документ за придобита образователна степен;
  • Копия от документи в доказващи професионален стаж;
  • Копия от документи в подкрепа на изложеното в автобиографията – доказващи опит, допълнителна квалификация и др. – по лична преценка.

 

Документите за кандидатстване се подават в стая 105 на общинската администрация, гр.Добрич, ул. „Независимост“ № 20 в срок до 29 февруари 2024 година.

предишна
  • Стожер
    4° C
    умерен дъжд
  • Победа
    4° C
    умерен дъжд
  • Карапелит
    3° C
    умерен дъжд
  • Овчарово
    4° C
    умерен дъжд
  • Ведрина
    4° C
    умерен дъжд
следваща
#
Нагоре