I. Описание на длъжността:

Осъществява дейности по прилагане на Закона за обществените поръчки при процедурите, чиито възложител е Община Добричка. Консултиране, подготовка и окомплектоване на документите за откриване на процедури по ЗОП и участие в комисии; предоставяне при необходимост на устни правни консултации, изготвяне на анализи и становища по правни въпроси; правно осигуряване на отношенията по повод изпълнение на договорите по обществените поръчки; разработване и даване на становище по законосъобразност на вътрешни нормативни и индивидуални административни актове във връзка с процедурите по ЗОП в общината.

II. Изисквания за заемане на длъжността:

1.Образователна степен: магистър;

2. Професионален опит:  не се изисква;

3. Професионална област: правни науки;

4. Правоспособност: придобита юридическа правоспособност.

 III. Необходими документи за кандидатстване:

1. Заявление по образец;

2. Автобиография;

3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и юридическа правоспособност.

4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионален опит при наличие на такива.

 

 IV. Подбор на кандидатите:

 По документи и събеседване.

 

V. Място за подаване на документи:

Кандидатите подават документите за кандидатстване лично в община Добричка на ул. „Независимост“ № 20, Център за административно обслужване, всеки работен ден от 08:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа, след получаване на молба по образец и длъжностна характеристика от стая 115.

 

VI. Краен срок за подаване на документи: 17.06.2024г. включително.

предишна
  • Стожер
    30° C
    разкъсана облачност
  • Победа
    30° C
    разкъсана облачност
  • Карапелит
    30° C
    ясно небе
  • Овчарово
    30° C
    разкъсана облачност
  • Ведрина
    30° C
    разкъсана облачност
следваща
#
#
Нагоре