ОБЯВЛЕНИЕ
за длъжността
Община Добричка обявява свободно работно място за длъжността Главен експерт „Социална и транспортна инфраструктура” в дирекция „Устройство на територията, строителство, общинска собственост, приватизация и опазване на околната среда“
I. Място и характер на работата
Основна целна длъжността е подпомагане провеждането политиката на общината в сферата на: социалната инфраструктура, транспортна инфраструктура, енергийната ефективност и територии с особена териториалноустройствена защита.
Области на дейност: устройствено планиране, строителство, поддръжка и експлоатация на социалната инфраструктура и транспортна инфраструктура; Енергийна ефективност – разработка на планове и програми за развитие, организация и контрол на дейността; енергийна ефективност на сгради, собственост на общината; Територии с особена териториалноустройствена защита: подпомага дейността на гл. архитект и на еколога, свързана с устройственото планиране и реализацията на мерки за опазване, възстановяване и рекултивация на защитени и нарушени територии; Организация и координация на дейностите на общината по прилагането на приложимите нормативни актове включително ЗУТ, ЗЕЕ, ЗЕВИ и под законовите нормативни актове по прилагането им.
Преките задължения на главния експерт включват: Организира и предприема действия за изпълнение на програми на общината; Изработва справки и информации; Изготвя експертни анализи; Изготвя, при необходимост съгласува документи по възлагане на обществени поръчки в областите на дейност; Организира и извършва дейности по контрол на извършено/ извършващото се строителство; Анализира и предлага механизми и методики по прилагане на административните актове /нормативни и индивидуални/; Изготвя анализи и оценки във връзка с подобряване на административното обслужване. Участва в работата на общински комисии вкл. и в специализираните състави на общинския експертен съвет по устройство на територията; Подготвя проекти на индивидуални административни актове по устройство на територията, инвестиционното проектиране и строителството; Установява административни нарушения.
Място на работа:административната сграда на общината в гр.Добрич и територията на община Добричка
II. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността
· Изисквана минимална степен за завършено образование: бакалавър
· Професионална област: технически науки в обхвата на функциите на дирекцията - строителен инженер, архитект, инженер - транспотно строителство, В и К инженер, електроинженер и др.
· Допълнителни умения и квалификация:
- Способност да „чете“ инвестиционни проекти
- Познаване на нормативната уредба, касаеща строителството и енергийната ефективност;
- Компютърни умения – MS office (Excel иWord– много добро ниво); Internet;
· Допълнителни умения, носещи предимство на кандидата: професионален опит при работа в общинска или държавна администрация; професионален опит в инвестиционното проектиране или упражняване на контрол в строителството.
III. Начин на провеждане на конкурса
· Решаване на тест
· Интервю.
IV. Документи за кандидатстване
- Заявление по образец
- Копие от документ за придобита образователна степен;
- Копия от документи, доказващи професионален стаж;
- По лична преценка - копия от документи, доказващи опит, допълнителна квалификация и други.
- Копие от документ за придобита образователна степен;
- Копия от документи в доказващи професионален стаж;
- Копия от документи в подкрепа на изложеното в автобиографията – доказващи опит, допълнителна квалификация и др. – по лична преценка.
Документите за кандидатстване се подават в стая 105 на общинската администрация, гр.Добрич, ул. „Независимост“ № 20 в срок до 14 февруари 2022 година.
Приложения: Заявление и Списък на нормативна уредба